Voertuigbelettering
Voordelig, veelzijdig en doeltreffend
Voertuigbelettering is dé manier om reclame te maken en je naambekendheid te vergroten. Autobestickering valt op terwijl je rijdt, parkeert ... of stilstaat in de file. Dat zorgt voor enorm veel contactmomenten – overal waar je voertuigen zich bevinden.
Weet dat je eenmalige investering jarenlang rendeert. Dat maakt autobelettering nog duurzaam ook. Bovendien zijn de mogelijkheden bijna grenzeloos. Subtiel of opvallend. Klein of groot. In een of meer kleuren. Op de bumper of de flanken. Klassiek beletterd of met een car wrap.
Hoe laat jij je reclame op wieltjes lopen?
Snijfolie is een populaire keuze voor autobelettering. Logisch, want de creatieve mogelijkheden van losse letters zonder achtergrond zijn haast grenzeloos. En dat op het vlak van vormen, formaten en kleuren.
Hou je van subtiel of van opvallend? Je kiest uit alle mogelijke kleuren: van unikleurig tot combinaties van tinten, en van pastel tot metaalkleuren.
Snijfolie is geschikt voor vlakke of licht gebogen ondergronden. We snijden de letters in de juiste vorm met een plotter. De folie is bovendien heel betaalbaar én gaat jarenlang mee.
Bij half wrap pakken we een deel van je voertuig in folie in. Vaak met een fotoprint voor extra impact, maar evengoed met één zuivere kleur of een verloop van kleuren.
Mag het wat meer zijn? Dan vullen we de half wrap eventueel aan met je bedrijfsnaam, slogan, contactgegevens, noem maar op.
Het grote voordeel van dit type voertuigbelettering? Je valt goed op in het straatbeeld. Alle ogen zijn op jouw wagen(s) gericht. Bovendien kun je je huisstijl netjes doortrekken. Zo ben je niet alleen zichtbaar maar ook herkenbaar – altijd op een uniforme manier.
Full wrap spreekt voor zich: we wikkelen je wagen volledig in zodat die een totaal nieuwe look-and-feel krijgt. Als je er écht wil uitspringen in het straatbeeld, is dit jouw beste optie. Met dit ultieme reclamemiddel maak je van je voertuig een paradepaardje dat je bedrijf of merk treffend in de verf zet. Het summum van visibiliteit.
Je kiest bovendien uit nichekleuren die je niet vindt als je je wagen wil laten (her)spuiten. En je kunt de folie nadien verwijderen. Zo is wagen weer als nieuw, want de folie beschermt tegen krassen en andere beschadigingen. Hij behoudt dus zijn waarde bij een eventuele verkoop.
Chevron is de kenmerkende rood-witte arcering voor bouw- en werfvoertuigen. Sinds 2020 is de regelgeving hierrond strenger geworden. Je moet nu alle nieuw ingeschreven voertuigen voorzien van deze klasse 2-folie.
Bij Grafom zit dit type voertuigbelettering standaard in het assortiment, in lijn met de wettelijke voorwaarden. Je winst: extra veiligheid en zichtbaarheid in het donker.
One way vision is een zelfklevende film met geperforeerde gaatjes. Aan de buitenkant zie je een effen vlak met opdruk, terwijl de bestuurder nog perfect naar buiten kan kijken.
Zo maak je reclame zonder je zichtbaarheid op de weg te belemmeren. De print op de folie? Die kies je helemaal zelf.
Je bedrijf in de kijker rijden met voertuigbelettering?